yarn along

It seems such a long time since my latest knitting project. To be honest I do not knit very often. Shame on me. So I thought: lets try a little project - less time, less effort. Hair accessories - very good idea. neon pink and dark grey seems to be the color to be for little girls. my nearly youngest daughter ask for a hair bow - the hair bow it is. 

Nun bin ich endlich mal wieder zum Stricken gekommen. Ich kann wirklich nicht behaupten, dass ich oft stricke. Obwohl ich wirklich sehr gerne öfter stricken würde. Seis drum. Hin und wieder ein kleines Projekt ist sicher besser, als überhaupt keines. Also machte ich mich an ein kleines Projekt. Haargummis umstricken. Das Accessoire der Saison aus Pink und Dunkelgrau für alle kleinen Damen ab 4 Jahren. Eine Schleife für's Haar.



Kommentare